Допомога
Ми підготували відповіді на деякі важливі запитання, що нам часто доводиться чути від наших користувачів.
Якщо ви не знайдете інформації, яка вас цікавить, не вагаючись звертайтесь до нас.
Звідки береться інформація про школи?
У кожній харківській школі є компетентна відповідальна особа, яка власноруч заповнює анкету на цоьму сайті і публікує статтю про власну школу.
Таким чином, ви отримуєте достовірну інформацію безпосередньо від співробітників навчального закладу.
Як часто оновлюється інформація на сторінці школи?
Кожного місяця співробіник школи перевіряє, чи інформація про школу й досі актуальна, і за необхідності доповнює свою сторінку.
Я знайшла (знайшов) помилку на сторінці школи. Як її виправити?
Якщо ви працюєте або вчитесь у цій школі, знайдіть відповідального, який веде сторінку школи на путівнику по освітньому простору "School Champion", й попросіть його виправити неточність. У пошуках ви можете звернутись до директора або заступника директора школи.
Або дзвоніть чи пишіть нам, і ми передамо інформацію відповідальній особі.
Чому я маю авторизуватися на сайті, щоб залишити відгук про заклад?
Ми хочемо, щоб уся інформація, що розміщується на сайті, була максимально об'єктивною і корисною. Якщо ви маєте, що сказати, будь ласка, назвіть себе.
Погодьтесь, ви самі навряд чи повірите анонімному відгуку чи коментарю, якщо на противагу йому знайдете коментар із підписом.
Хто відповість на мої коментарі щодо школи?
Коли ви залишаєте відгук на сторінці школи, відповідальний співробітник закладу миттєво отримує повідомлення електронною поштою. Таким чином, ви зможете якнайшвидше отримати відповідь на свій запит.
Інші користувачі сайту також можуть відповідати на ваші відгуки.
У мене є запитання, але його немає у цьому списку. Що робити?
Направте ваше питання до нас, і ми розмістимо його на цій сторінці разом із відповіддю. Так ви допоможете іншим користувачам швидше знайти необхідну інформацію.